Langs deze weg zullen we vanaf nu ook het programma delen van de Search Marketing Thursday, die twee-maandelijks wordt georganiseerd door het IAB. Op deze bijeenkomst spreken diverse Search Marketing en Search Engine Optimisation professionals over Tips, Tricks, Best Practices en voorbeelden van echte klanten.

Op donderdag 24 maart om 16:00 vindt de volgende Search Marketing Thursday plaats in het Meeting Plaza in Hoog Catherijne in Utrecht. De bijeenkomst is vrij toegankelijk, al wordt er wel gevraagd om aanmelding vooraf via de website.

Deze keer zal het programma er als volgt uitzien:

Het opzetten van een AdWords Campagne voor 500.000 producten

Hoe zet je hiervoor een Google AdWords campagne op en hoe beheer je een campagne van die omvang met variabelen als voorraad en prijs? Adversitement vertelt hoe ze dit hebben aangepakt, welke technologie er is ingezet en welke uitdagingen en kansen dit met zich meebrengt.

Google AdWords Panel

Benieuwd hoe je meer rendement uit je Google AdWords-campagnes haalt? Vraag het de specialisten! In een panel beantwoorden AdWords specialisten jouw vragen en geven ze tips en best practices om je Google AdWords campagnes te verbeteren.

Site Clinic

De SMT wordt traditiegetrouw afgesloten met de SEO Site Clinic, waarbij diverse door het publiek aangedragen websites onder de loep worden genomen door 3 SEO experts. Zij geven tips over verbeterpunten op het gebied van usability en vindbaarheid.