Voor degenen die Mijn Klantencentrum (MCC) gebruiken voor het beheren van klantaccounts introduceren we twee nieuwe functies waarmee u op de hoogte kunt blijven van belangrijke meldingen over de accounts.

E-mailmeldingen

U kunt nu beheren welke e-mailmeldingen u ontvangt over uw klantaccounts. Klik op het tabblad 'Mijn account' op 'Instellingen voor meldingen' en vervolgens op het tabblad 'Mijn klantinstellingen' om instellingen voor e-mailmeldingen over factureringsproblemen, campagne-updates en afgekeurde advertenties te bewerken. Deze meldingen worden per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het Google-account dat u heeft gebruikt om u aan te melden bij uw MCC.



Aangepaste meldingen

In het verleden moest u zich rechtstreeks aanmelden bij elk account om aangepaste meldingen voor uw AdWords-klantaccounts te maken. We hebben aangepaste MCC-meldingen geïntroduceerd zodat u via één MCC-aanmelding meldingen op MCC-niveau en klantniveau kunt maken. Als u meldingen op MCC-niveau wilt maken, klikt u op de knop 'Aangepaste meldingen' in het MCC-dashboard.



Houd er rekening mee dat meldingen die u maakt wanneer u bent aangemeld met uw MCC-aanmeldingadres, gekoppeld worden aan het e-mailadres van uw MCC-account en niet toegankelijk zijn wanneer u of uw klant zich aanmelden op klantaccountniveau. Meer informatie over het maken en beheren van aangepaste meldingen in klantaccounts vindt u hier.

Als u ons wilt laten weten wat u van deze nieuwe functies vindt, klikt u op de link 'Feedback verzenden' in uw account.

Artikel door Jason Shafton, Product Marketing Manager