Met dynamische remarketing kun je de meest relevante advertenties laten zien aan gebruikers die websites bezoeken in ons Display-Netwerk. Je kunt met deze functie specifieke producten of diensten laten zien aan gebruikers die je website eerder hebben bekeken. Op deze manier kun je de meest passende advertentie-inhoud laten zien aan potentiele kopers, mensen die de winkelwagen hebben verlaten of juist aan eerdere converteerders.
Verschillende branches
Dynamische Remarketing is te gebruiken voor verschillende branches. De advertentiesjablonen voor deze functie kunnen worden aangepast voor producten die online te bestellen zijn, maar ook voor hotels, vacatures en vluchten. In de volgende video wordt stap voor stap uitgelegd hoe dit werkt voor een vluchtmaatschappij.



Beginnen met Dynamische Remarketing
Raadpleeg de handleiding op ons HelpCentrum om te beginnen met deze functie! Om te beginnen maak je een nieuwe campagne aan. Hierna plaats je de Dynamic Remarketing-code op de website. Dit kan via AdWords of via Analytics. Daarnaast is het bij sommige websitepakketten mogelijk om een plug-in te gebruiken; in dit geval kun je het best een zoekopdracht uitvoeren om de opties per websitepakket te bekijken.

Neem goed het beleid voor adverteren op basis van interesses en locaties door voordat je begint met het opzetten van Dynamische Remarketing, zodat je zeker weet dat deze optie geschikt is voor jouw branche.

Vragen?
Voor veelgestelde vragen kun je het topic: “[Alles over AdWords] Remarketing” bekijken of je kunt je eigen vraag stellen op het AdWords Help Forum.


Gepost door het AdWords Benelux Support-team