Het Internet biedt ons elke dag meer om naar te kijken: meer informatie, meer recensies en meer aanbiedingen. 49% van de klanten bezoekt tegenwoordig twee tot vier sites voordat ze besluiten iets te kopen1. Een effectieve manier om deze gekwalificeerde klanten opnieuw te bereiken en de koop alsnog te sluiten, is RLSA.
 
We hebben een gids met praktische tips opgesteld waarmee u meer uit RLSA kunt halen: 'Een tweede kans'. Hierin worden belangrijke vragen beantwoord, zoals: 
 
  • Wat is de meest efficiënte en effectieve manier om uw site te taggen? 
  • Op welke typen remarketinglijsten zou u zich moeten richten? 
  • Met welk percentage moet u uw bodaanpassing voor RLSA verhogen? 
  • Welke geavanceerde strategieën kunt u gebruiken om het volume te verhogen? 
     
Download Een tweede kans om uw klanten op de juiste momenten van uw aanbod te overtuigen en om het maximale uit uw RLSA-campagnes te halen. Als u vragen heeft over de implementatie kunt u altijd terecht op het AdWords HelpForum!

Geplaatst door Matt Lawson, directeur, Performance Ads Marketing

1Onderzoek van Google/Compete naar sportartikelen: (sept 2011-sept 2012) Clickstream BF02 (aantal verschillende merken)