We hebben de afgelopen jaren naar uw feedback geluisterd en veel innovaties toegevoegd aan zoeken, display, mobiel, video en sociaal om u te helpen uitstekende resultaten te behalen met AdWords. Bovendien willen we het instellen en beheren van campagnes voor u gemakkelijker en aangenamer maken. De afgelopen maanden hebben we gewerkt aan een nieuw ontwerp van de AdWords-interface als onderdeel van ons streven een comfortabelere en aantrekkelijkere ervaring te bieden met alle Google-producten. We zouden graag feedback ontvangen nu we de laatste hand leggen aan dit vernieuwde uiterlijk. Bekijk dit voorbeeld en laat ons weten wat u ervan vindt. Op elke pagina bevindt
zich een feedback-knop.


Klik op de afbeelding voor een voorbeeld van het nieuwe AdWords uiterlijk

Een aantrekkelijker AdWords

Met dit vernieuwde uiterlijk proberen we een onopvallende interface te maken waarin de belangrijke zaken, zoals uw gegevens, duidelijker naar voren komen. We hebben de nieuwste client-side technologieën geïntegreerd om de AdWords-interface visueel aantrekkelijker en schaalbaar te maken.

Een eenvoudiger AdWords

De wijzigingen in het ontwerp zijn ook bedoeld om het maken van campagnes te vereenvoudigen. Eén voorbeeld is de introductie van campagnetypen, waarmee de campagne-instellingen worden bepaald die u ziet.

Als u bijvoorbeeld een campagne voor het zoeknetwerk maakt om advertenties weer te geven op Google zoeken en op pagina's van zoekpartners, kunt u een campagnetype kiezen: 'Standaard', 'Alle functies' of 'Advertenties met productvermeldingen'. Als u het campagnetype 'Standaard' selecteert, ziet u alleen de meest relevante instellingen voor campagnes die uitsluitend op het zoeknetwerk zijn getarget, wat voor u eenvoudiger en efficiënter is.

Nieuwe campagnetypen

We hopen dat u deze wijzigingen intuïtief en aantrekkelijk vindt, ongeacht of u een uur per maand of een paar uur per dag met AdWords werkt. Volg ons voor meer details over dit nieuwe ontwerp dat binnenkort wordt geïntroduceerd. We zien uit naar uw feedback.

Geplaatst door Greg Rosenberg en het AdWords-team voor gebruikerservaring

Gepost door Anass, Inside AdWords Team