Het toevoegen van sitelinks is een van de snelste en eenvoudigste manieren om de prestaties
van uw AdWords-campagne te verbeteren. Dit betekent dus dat als uw campagne sitelinks
zou kunnen weergeven maar u niet enkele minuten de tijd heeft genomen om ze daadwerkelijk
in te stellen, u waarschijnlijk goede omzetkansen misloopt. In de onderstaande afbeelding ziet u een Engelstalig voorbeeld.



Om u van dienst te zijn, voegen we sitelinks toe aan het tabblad Mogelijkheden van AdWords,
waar u ideeën kunt opdoen om de prestaties van uw campagne te verbeteren.

Wanneer we vaststellen dat de prestaties van uw campagne goed genoeg zijn om sitelinks
te weergeven, maar deze nog niet zijn ingesteld, wordt dat als idee weergegeven op het
tabblad 'Mogelijkheden'. Bovendien krijgt u op basis van de campagnestatistieken van de
voorgaande week een persoonlijke schatting van de impact op klikken en kosten als er sitelinks
zouden zijn geïmplementeerd.

We geven u twee tips die u kunt gebruiken bij het instellen van sitelinks:

        1. Onze systemen stellen automatisch vast welke sitelinks het beste presteren en zorgen
        ervoor dat deze vaker worden weergegeven. Door dus meer dan het minimum aantal
        voorgestelde sitelinks toe te voegen, kunt u de prestaties verbeteren.

        2. Sitelinks kunnen worden opgenomen bij elke advertentie in uw campagne. Kies daarom
        websitebestemmingen en sitelink-tekst die bij al uw advertenties passen.

Meer informatie kunt u vinden in de FAQ (veelgestelde vragen) van het Helpcentrum van

Geplaatst door Anass, Inside AdWords Team