Als u met name geïnteresseerd bent in conversies en CPA (kosten per acquisitie), maakt u wellicht al gebruik van Conversion Optimizer of Verbeterde CPC om uw campagnes te optimaliseren, zodat u meer conversies krijgt tegen lagere kosten.

Om ervoor te zorgen dat uw campagne-instellingen overeenkomen met uw conversiedoelen, zijn we van plan bestaande campagnes die gebruikmaken van Conversion Optimizer of Verbeterde CPC met advertentieroulatie op basis van 'Optimaliseren voor klikken' te migreren naar advertentieroulatie op basis van 'Optimaliseren voor conversies'. In ons onderzoek vertoonden campagnes die zijn overgestapt van 'Optimaliseren voor klikken' naar 'Optimaliseren voor conversies' een gemiddelde toename in het aantal conversies van vijf procent. Deze migratie staat gepland voor februari 2012.

Als u niet wilt dat uw campagnes worden gemigreerd naar advertentieroulatie op basis van 'Optimaliseren voor conversies', verzoeken wij u dit formulier in te vullen vóór 31 januari 2012.

Maakt u momenteel geen gebruik van Conversion Optimizer of Verbeterde CPC?

Bekijk de onderstaande video's voor meer informatie over Conversion Optimizer en Verbeterde CPC. U kunt ook het Helpcentrum van AdWords bezoeken voor meer informatie over opties voor advertentieroulatie.

Blog post door Andrew Truong, productmarketingmanager

Gepost door Eronne, Inside Adwords Team