We hebben het Beleidscentrum van AdWords onlangs vernieuwd om het gebruik ervan eenvoudiger te maken. Om u kennis te laten maken met de nieuwe indeling en u te helpen snel door de nieuwe indeling te navigeren, willen we de nieuwe structuur graag introduceren.


Alle AdWords-beleidsregels zijn gebaseerd op de zes advertentieprincipes van Google. Ter verduidelijking: voorheen waren alle beleidsregels gestructureerd rond de plaats waar de schending plaatsvond, zoals: website, zoekwoorden, advertentie of account.

De beleidsregels zijn nu gestructureerd rond:

* Gebruikerservaring
* Veiligheid en beveiliging
* Correcte advertenties
* Duidelijkheid en privacy
* Juridisch
* Het merk Google

Opmerking: we hebben alleen de indeling en structuur van de AdWords-beleidsregels gewijzigd.
U kunt dezelfde beleidsregels en artikelen vinden als voorheen. Als u bijvoorbeeld zoekt naar beleidsregels inzake uw beeldadvertenties, kunt u deze als volgt vinden:

1. Ga naar het Helpcentrum op adwords.google.com/support?hl=nl_NL.
2. Klik op 'Beleid'.
3. Klik op het principe: 'Gebruikerservaring'.
4. Klik op een van de vereisten voor beeldadverte
nties in de navigatiebalk aan de linkerkant.


We hopen dat dit artikel u helpt uw weg te vinden in het nieuwe beleidsgedeelte in ons Helpcentrum om succesvolle nieuwe AdWords-advertenties te maken.

Blog post door Janett Wellner, Inside AdWords-team

Geplaatst door Eronne, Inside Adwords Team