Ter verbetering van de gebruikerservaring van Google AdWords beginnen we vanaf vandaag met het beoordelen van onderbroken advertenties op dezelfde wijze als we actieve advertenties beoordelen. We gaan onderbroken advertenties proactief beoordelen om onnodige vertraging te voorkomen bij het goedkeuren van uw advertenties. Zo willen we u uiteindelijk meer mogelijkheden geven om campagnes te plannen en beheren.

Nieuwe en bestaande niet-beoordeelde onderbroken advertenties worden verzonden via het standaardproces voor het goedkeuren van advertenties. Dit betekent dat onderbroken advertenties moeten voldoen aan het AdWords-advertentiebeleid en dat advertenties die in strijd zijn met een of meer regels van ons beleid, zullen worden afgekeurd. Als uw onderbroken advertenties oorspronkelijk werden afgekeurd, kunt u ze gemakkelijk opnieuw indienen voor een nieuwe beoordeling. Instructies hiervoor vindt u in het Helpcentrum van AdWords.

Meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen vindt u eveneens in het Helpcentrum van AdWords.

Gepost door Eronne, Inside Adwords Team