Ad Sitelinks is een functie voor AdWords-extenties waardoor u tot 4 bijkomende bestemmings-URL's aan uw tekstadvertenties kunt toevoegen. Hierdoor kunt u de klikfrequentie van uw advertenties verbeteren en sneller conversies genereren.

Hoe Sitelinks uw advertentie nuttiger maken

Sitelinks maken uw AdWords-advertenties handiger voor gebruikers die deze advertenties te zien krijgen, omdat er extra getargete en relevante links worden weergegeven.

U kunt met sitelinks ook gemakkelijk uw aanbod bijwerken en seizoensgebonden en tijdelijke acties promoten. U kunt de extra links in uw advertenties zo vaak wijzigen als u maar wilt. Als u de links regelmatig aanpast, blijft elke advertentie actueel en relevant voor uw verkoop- en marketingstrategie.

U hoeft uw huidige advertenties niet aan te passen om sitelinks te kunnen gebruiken. De extra links worden in of onder uw advertenties weergegeven.

Precieze instructies over het instellen van Ad sitelinks, kunt u in deze instructie-video vinden. Bezoek voor meer informatie hierover ook ons Helpcentrum.

Gepost door Eronne, Inside Adwords Team