Als u al een AdWords-gebruiker bent, kunt u met Google Global Market Finder nieuwe markten ontdekken en met hulpprogramma's voor marktinformatie uw onderzoek uitbreiden. Bereik buitenlandse klanten door uw website, zoekwoorden en advertenties te lokaliseren met de vertaalprogramma's van Google.

Met Google Global Market Finder krijgt u de mogelijkheid om meer dan 1,7 miljard klanten over de hele wereld te bereiken.

Femke gebruikt bijvoorbeeld de Google Export tool, om te ontdekken waar ze haar producten het best kan exporteren.

Ze voert zoektermen in, selecteert de regio waar ze haar producten wil exporteren (Europa), en ze analyseert vervolgens in welk land de meeste kansen liggen om haar producten te exporteren.

De Google Global Market Finder biedt u de volgende mogelijkheden:

Adverteer nu wereldwijd
Vertaal zoekwoorden automatisch in de taal van uw klanten.

Geografische distributie
Zie waar klanten naar uw product zoeken, van Albaniƫ tot Zimbabwe en overal daartussenin.

Kosten schatten
Haal het maximale uit uw advertentiebudget door kostenschattingen voor verschillende talen en locaties met elkaar te vergelijken.

De stapsgewijze handleiding voor internationaal adverteren, kunt u hier vinden.

Webinar over Internationaliseren

Wilt u meer leren over hoe tools van Google u kunnen helpen bij uw internationale campagnes? Wij organiseren op 12 juli een webinar over internationale campagnes. Details hierover zullen binnenkort worden bekendgemaakt op deze blog.

Gepost door Eronne, Inside Adwords Team