De feestdagen staan weer voor de deur. Dit betekent een drukke tijd voor de meeste winkeliers. De tijd dat we massaal de straat op gaan om cadeaus te kopen is voorbij. Meer en meer mensen zijn online en ontdekken het gemak van het internet. Sinterklaas en Kerst staan dus garant voor extra omzet bij retailers én etailers.



"Wat betekent dat voor mij" zult u zich afvragen? Welnu, aangezien het publiek in toenemende mate zijn Sinterklaas- en Kerstinkopen online zal doen, zult u het waarschijnlijk drukker hebben dan ooit tevoren. Zorg ervoor dat deze stress leidt tot succes!

Met het oog op de toenemende drukte tijdens de feestdagen hebben we de Online AdWords Les "Bereid je voor op Sinterklaas en Kerstmis" ontwikkeld:
  • Zijn uw AdWords-campagnes klaar voor de feestdagen?
  • Is uw bedrijf ook klaar voor deze drukke periode?
  • Hoe verhoogt u het ROI en genereert u meer verkeer voor uw website?
Deze online AdWords les, gegeven door AdWords experts, zal u helpen uw doelen voor de feestdagen te behalen zodat u het meeste kunt maken van de tijd en het geld die u in AdWords investeert.

De les zal plaatsvinden op woensdag 20 oktober 2010 om 10u30. Om de les bij te wonen registreert u zich hier.

Gepost door Kenny, Inside AdWords Team