Vandaag kondigen we aan dat er sinds kort 3 nieuwe gratis online AdWords lessen beschikbaar zijn, die u kunnen helpen succesvol met Google AdWords te adverteren:

1. Basisprincipes van het bieden in AdWords

In deze les leert u hoe u uw biedingen kunt instellen en beheren om een zo hoog mogelijk rendement op uw investering te krijgen met AdWords. U ziet hoe u uw Waarde per Klik kunt berekenen, waarmee u het maximale bedrag bepaalt dat u bereid bent te betalen voor een klik. Tevens wordt uitgelegd hoe u kunt experimenteren met verschillende CPC-biedingen om tot een zo winstgevend mogelijk CPC bod te komen. Deze les is geschikt voor AdWords-adverteerders die reeds het rendement op hun investering bijhouden en dit willen vergroten.

2. Nieuwe inzichten verkrijgen in AdWords-gegevens

Maak gebruik van de hulpprogramma's voor rapportage en analyse binnen AdWords om uw campagne nog waardevoller te maken. Na deze les zult u in staat zijn om snel de onderdelen van uw account te vinden die uw aandacht vereisen om zo uw succes te vergroten en sterke accountprestaties te garanderen. Deze les is geschikt voor adverteerders die nog geen ervaring hebben met de hulpprogramma's voor rapportage, zoals segmentering, filters en aangepaste meldingen.

3. Ad Sitelinks

Ad Sitelinks is een functie voor AdWords-extenties waardoor u tot 4 bijkomende bestemmings-URL's aan uw tekstadvertenties kunt toevoegen. Hierdoor kunt u de klikfrequentie van uw advertenties verbeteren en sneller conversies genereren. In deze les leert u alles over hoe u Ad Sitelinks kunt instellen en beheren in uw AdWords-account. Deze les is geschikt voor adverteerders die vertrouwd zijn met het beheer van tekstadvertenties.

We hopen dat deze nieuwe lessen u verder helpen bij het succesvol beheren van uw AdWords-account. Uiteraard raden wij u ook aan de andere beschikbare lessen te bekijken.