De bètatest van de nieuwe AdWords-interface is nu voor nog meer adverteerders beschikbaar. De nieuwe interface is nu voor het merendeel van de actieve AdWords-accounts beschikbaar in het Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Nederlands, Hebreeuws, (vereenvoudigd) Chinees, Japans en (Braziliaans) Portugees. In de toekomst zullen we meer AdWords-talen toevoegen.

Kan ik nog naar de vorige interface?
Als uw account is toegevoegd aan de bètatest, wordt u naar de nieuwe interface doorgestuurd wanneer u zich de volgende keer aanmeldt. Zo nodig is de vorige interface nog steeds beschikbaar. Tijdens de bètatest kunt u schakelen tussen de interfaces met behulp van de links 'Nieuwe interface (bèta)' en 'Vorige interface'; boven in uw account, naast uw e-mailadres.

Waar kan ik informatie vinden over de nieuwe interface? 
Op onze Nieuwe AdWords-interface website vind u een overzicht van de wijzigingen, een handleiding voor de nieuwe interface en educatieve video’s.

Wat staat me nog te wachten?
De komende maanden zullen we meer functies aan de nieuwe interface toevoegen en extra aanpassingen aanbrengen op basis van uw feedback. Zodra we zeker weten dat de nieuwe interface aan de behoeften van onze adverteerders voldoet, zullen we alle AdWords-accounts permanent converteren naar de nieuwe interface.

Meld u eenvoudigweg aan bij uw AdWords-account om uw campagne te beheren met de nieuwe functies die beschikbaar zijn in de nieuwe AdWords-interface.